Normaal gesproken kunnen Hilton Gold leden dankzij hun status genieten van een gratis ontbijt bij een hotel overnachting. Door het Corona virus waren de horeca gelegenheden van het hotel gesloten, zo ook de ontbijtzaal.
Bij de check-in werd door medewerker gevraagd om welke tijd we graag zouden willen ontbijten. Op het aangegeven tijdstip konden we ons melden op de eerste verdieping van het hotel waar een congreszaal was omgetoverd in een soort van walk through ontbijtschuur.
Bij de vriendelijke medewerkster konden we een kop (oplos) koffie of thee bestellen en kregen we een papieren zak met broodjes erin. Vervolgens mochten we een keuze maken uit het uitgestalde beleg (welke de medewerkster vervolgens in de kartonnen zak legde) en wat fruit uitkiezen. Tot slot hadden we de keuze uit een flesje appel- of sinaasappelsap.
Gelukkig hadden we een suite met een vrij grote (eet)tafel tot onze beschikking om ons ontbijt aan te nuttigen. Hierdoor werd het toch nog wel een aardig ontbijt.
Ik kan me voorstellen dat het ontbijt uit een papieren zak op een standaardkamer toch net even een andere ervaring moet zijn geweest.